elektroinstalace, revize
internet, výpočetní technika
el. požární a zabezpečovací signalizace
telekomunikační technika a kamerové systémy
 

Připojení k internetu

IPTV - Televize

Výpočetní technika

Elektroinstalace

EPS, EZS, CCTV, SK

Kontaktujte nás

Přihlásit do zóný

Časté otázky

 

Články

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ
SLUŽEB SÍTĚTECHCOM (VOP)
Platné od 1.9.2016


 

1. PŘEDMĚT VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK
 
1.1 Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek jsou podmínky,
na základě kterých budou poskytovány služby sítě TECHCOM (např. přístup k síti internet, doplňkové služby apod.).
1.2 Poskytovatelem a provozovatelem je firma TechCom s.r.o. se sídlem Dětmarovice 85, 735 71 Dětmarovice, IČ: 25904507, DIČ: CZ 25904507. Společnost je registrována v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu Ostrava oddíl C vložka číslo 24938. Tel. číslo 558 848 848, číslo účtu: 7987987983/5500, e-mail: podpora @ techcom.cz
1.3 Uživatelem (nebo též zákazníkem) těchto služeb může být jakákoliv právnická či fyzická osoba a to na základě smlouvy „Smlouva o poskytování služeb TECHCOM“.
1.3.1 Informace týkající se výhradně zákazníka budou dostupné v zabezpečené „Uživatelské zóně“ (např. vystavené faktury za služby, přehled hlášených poruch atd.). Přístupové údaje do uživatelské zóny budou zákazníkovi předány po zřízení služby.
1.4 Aktuální znění Všeobecných podmínek, ceník služeb sítě TECHCOM, dále jen VOP, příp. další aktuální informace jsou veřejně dostupné na stránkách poskytovatele www.techcom.cz a v provozovnách firmy TechCom s.r.o.
 
 
 
2. PLATNOST A ÚČINNOST SMLOUVY
 
2.1 Smluvní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem vzniká dnem podpisu smlouvy oběma smluvními stranami. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.
2.2 Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jedno vyhotovení.
2.3 Veškeré údaje uvedené ve smlouvě (včetně příloh a dodatků) jsou pro obě smluvní strany závazné.
2.4 Součástí smlouvy je „ Protokol o předání služby TECHCOM připojení k síti internetu “, který bude rovněž vyhotoven ve dvou stejnopisech, VOP a ceník poskytovaných služeb.
2.5 Smlouva může být měněna, doplněna nebo rušena pouze písemným dodatkem, na němž se strany dohodnou.
2.6 Neoznámí-li, nejpozději dva měsíce před uplynutím sjednané smluvní doby alespoň jedna smluvní strana druhé písemně svou vůli Smlouvu ukončit platí, že se smlouva bez dalšího automaticky prodlužuje na dobu neurčitou.
2.7 Uživatel je oprávněn vypovědět smlouvu pouze písemnou formou, bez udání důvodů a to v jednoměsíční lhůtě, která začne běžet od prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi.
2.8 Za písemnou formu je považován také doručený email z emailové adresy zákazníka s uvedením čísla smlouvy zákazníka a zodpovědné osoby.
 
 
 
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
 
3.1 Cena za zřízení/aktivaci služby je jednorázová a bude uživateli účtována po zřízení/aktivaci služby. Uživatel se zavazuje stanovenou částku uhradit do 15 dnů ode dne vystavení faktury převodem na účet poskytovatele nebo jinou formou úhrady dle dohody s poskytovatelem.
3.2 Zákazník se zavazuje hradit cenu za provoz služby řádně a včas na základě smlouvy, jejíž číslo slouží zároveň jako variabilní symbol plateb uživatele. Způsob doručování faktur je platný též elektronicky, dle platného ceníku služeb.
3.3 Pro případ prodlení s platbami uživatele je poskytovatel oprávněn účtovat smluvní pokutu ve
výši 0,5 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.
3.4 Způsob doručování daňových dokladů je standardně elektronicky (na emailovou adresu
uživatele uvedenou ve smlouvě) odkazem pro stažení daň. dokladu (PDF dokument), nebo jinou
formou, kterou si uživatel objedná – dle platného ceníku služeb.
3.5 Uživatel může s poskytovatelem dohodnout změnu tarifu i dalších náležitostí ve smlouvě a to pouze písemnou formou.
 
 
 
4. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE
 
4.1 Poskytovatel se zavazuje provozovat a udržovat síť v řádném technickém stavu tak, aby kvalita poskytovaných služeb byla poskytována v nejvyšší možné kvalitě.
4.2 Poskytovatel bude informovat uživatele o změnách a novinkách prostřednictvím svých stránek www.TechCom.cz, případně zasláním emailu nebo jiným vhodným způsobem.
4.3 Poskytovatel je oprávněn shromažďovat osobní údaje a identifikace o uživatelích.
4.4 Poskytovatel shromažďuje a zpracovává osobní údaje pro účely vedení evidence
uživatelů, vedení účtů, pro účely provozování sítě a pro účely vymáhání pohledávek.
4.5 Poskytovatel dále na základě zákona archivuje provozní údaje jako datové toky a další
služby poskytované poskytovatelem. Dále lokalizační údaje, jimiž se rozumí údaje zpracované v
síti elektronických komunikací. Poskytovatel chrání osobní údaje v maximálně možné míře, která odpovídá stupni technického rozvoje. Uživatel uzavřením smlouvy uděluje poskytovateli po dobu
trvání smlouvy souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu stanovených
všeobecnými podmínkami.
4.6. Uživatel vyjádřil svůj souhlas s tím, že poskytovatel je oprávněn zpracovávat osobní
data pro účely nabízení produktů, služeb a pro marketingové účely s jednoznačným vyznačením
ve smlouvě. Uživatel je oprávněn kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním dat, a to písemně
na adresu poskytovatele nebo elektronickou poštou na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
4.7 Uživatel souhlasí, že provozovatel může poskytnout data v nezbytně nutném rozsahu osobám,
které zastupují nebo jinak chrání jeho nebo veřejné zájmy.
4.8 Poskytovatel se zavazuje, že nezneužije informace o osobních údajích zákazníka, ani je
neposkytne třetí osobě.
4.9 Poskytovatel neodpovídá za jakoukoli škodu způsobenou zákazníkovi či třetí straně v souvislosti s využíváním služeb a sítě internet, dále za škody způsobené přerušením provozu či ztrátou dat při jejich přenosu a za škody způsobené poruchou technologie. Dále neodpovídá za nepřímé čí následné škody, ušlý zisk ani za jiné ekonomické ztráty, jež jsou důsledkem  přerušení poskytovaných služeb.
4.10 Poskytovatel se zavazuje vynaložit přiměřené úsilí k zajištění plynulého chodu sítě a je
povinen zajistit servisní zásah v případě výpadku sítě, z jeho zavinění, a to nejpozději do 2
pracovních dnů od ohlášení poruchy zákazníkem. U závady složitějšího charakteru je lhutá stanovena na 10 pracovních dní ode dne nahlášení. V případě delšího výpadku má zákazník právo žádat
slevu z pravidelného měsíčního poplatku a to ve výši poměrné části, za každý den, kdy mu
služba nebyla poskytována. V případě, že tento svůj nárok neuplatní do konce kalendářního
měsíce, v němž k výpadku došlo, má se za to, že se tohoto svého práva vzdal.
4.11 Poskytovatel může dočasně přerušit či omezit poskytování služeb při nezbytných přestavbách technického zařízení, měření či při odstraňování poruch, a dále na příkaz oprávněných státních orgánů v době mimořádných opatření či jiného důležitého obecného zájmu a to na dobu nezbytně nutnou. Pokud je to možné, předem zákazníka vyrozumí.
4.12 V případě, že uživatel zatěžuje systém nefunkčními aplikacemi (např. zatěžování sítě v důsledku virů v zařízení zákazníka), či podniká kroky směřující proti funkci a bezpečnosti systému poskytovatele, je poskytovatel oprávněn službu pozastavit či úplně ukončit.
4.13 Minimální zaručená kvalita služby je uvedena v „Protokole o předání služby TechCom připojení k internetu“ a je ověřena při prvním spuštění služby, tj. podpisu smlouvy.
4.14 Písemnosti poskytovatele, které jsou doručovány uživateli elektronickou poštou, která je
uvedena ve smlouvě, nebo na jinou adresu, kterou si uživatel k tomuto účelu zvolil. Pokud se
písemnosti se nepodaří doručit, považuje se za doručenou jejím dodáním na adresu stanovenou
uživatelem.
 
 

5 PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE
 
5.1Uživatel se zavazuje, že po dobu poskytování služeb poskytne poskytovateli bez zbytečného
prodlení potřebnou součinnost, spočívající zejména v odevzdání potřebných údajů a podkladů a
případné doplnění a upřesnění, pokud toto vznikne v průběhu plnění této smlouvy.
5.2. Uživatel se zavazuje informovat poskytovatele o změně svých identifikačních údajů, zejména o
změně názvu, jména, sídla, bydliště či korespondenčních údajů, telefonního čísla nebo emailu a to písemným oznámením/emailem doručeným poskytovateli nejpozději do 30 dnů, ode dne kdy změny nastaly.
5.3 Uživatel určí svou kontaktní emailovou adresu, na kterou mu budou zasílány informace o jeho
službách (vystavených daňových dokladech, plánovaných výpadcích, novinkách aj). Pokud zákazník neoznámí poskytovateli emailovou adresu, či její změnu, nebo je uvedená emailová adresa nefunkční či nepřijímá doručované zprávy, má se za to, že bylo doručeno řádně.
5.4 Uživatel využívá službu takovým způsobem, aby ostatním uživatelům nenarušoval její užívání a chránil své data, zařízení a programy.
5.5 Uživatel nesmí svým zařízením rušit zařízení ostatních uživatelů ani jiných subjektů. Uživatel služby nese plnou zodpovědnost za škody způsobené třetím stranám i poskytovateli v souvislosti s nedodržením těchto podmínek, či protiprávním jednáním.
5.5Uživateli je doporučeno se pravidelně informovat o nových informacích služeb TECHCOM prostřednictvím webových stránek poskytovatele www.techcom.cz, případně odběrem emailových zpráv rozesílaných zákazníkům (např. plánovaná údržba sítě, změny v nastaveních apod.)
5.6 Uživatel má právo požadovat odstranění technických problémů, které vznikají na straně poskytovatele a které s nimi přímo souvisí. Důležité kontaktní údaje pro hlášení poruch jsou uvedeny v protokolu o předání připojení k síti internet, který je součástí smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb, nebo může využít i formuláře na webových stránkách www.techcom.cz.
5.7 Uživatel se zavazuje používat výhradně přidělené IP adresy a nastavení služby TechCom. Pokud
přidělenou IP adresu a nastavení nebude respektovat, bude to bráno jako hrubé porušení
pravidel sítě TechCom.
5.8 Uživatel se zavazuje, že umístěná zařízení poskytovatele nebude bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele kamkoliv přemisťovat, a to ani v rámci jedné budovy. Uživatel zajistí, aby nebylo s těmito zařízeními jakkoli manipulováno, měněny jejich nastavené parametry apod. Škodu způsobenou uživatelem nebo třetí osobou na uvedených zařízeních nahradí uživatel poskytovateli v plném rozsahu.
5.9 Poskytovatel nezaručuje stoprocentní dostupnost služeb či přístupu k informacím v síti internet,
vzhledem ke skutečnosti, že síť internet je decentralizovaná a bez jakýchkoliv záruk třetích stran.
5.10 Uživatel nedovolí třetím osobám, bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele, využívat zařízení poskytovatele u něj umístěná nebo využívat služeb jemu poskytovaných
5.11 Škody způsobenou uživatelem nebo třetí osobou na uvedených zařízeních nahradí uživatel poskytovateli v plném rozsahu.
5.12 Uživatel dává souhlas poskytovateli s montáží potřebného zařízení a vedení nutných k
poskytování služeb dle smlouvy. Není-li uživatel oprávněn takovýto souhlas poskytnout sám, je
povinen zajistit souhlas oprávněné osoby, majitele či správce nemovitosti. Uživatel odpovídá za
veškeré škody a náklady způsobené nedodržením této povinnosti.
5.13 Uživatel se zavazuje umožnit přístup pracovníkům poskytovatele ke koncovému zařízení
v průběhu trvání smlouvy a v případě jejího ukončení z důvodů demontáže zapůjčeného nebo
pronajatého zařízení.
 
 
 
6. OMEZENÍ, POZASTAVENÍ A UKONČENÍ SLUŽBY
 
6.1 Poskytovatel má právo pozastavit nebo omezit poskytováni služeb v následujících případech:
6.1.1 je-li jeho možnost poskytovat sjednané služby omezena objektivně neodvratitelnou událostí, kterou nemohl předvídat nebo jí zabránit
6.1.2 za podmínek uvedených v odstavci 6.2, je-li uživatel v prodlení s úhradou ceny za poskytnuté služby
6.1.3 na nezbytně nutnou dobu, porušuje-li uživatel svoje povinnosti podle této smlouvy
6.2 V případě, že uživatel nezaplatí včas řádně vyúčtovanou cenu za poskytnutou službu nebo neplní další smluvní závazky, poskytovatel má právo zamezit přístup ke službě až do doby uhrazení. Při opakovaném neplnění smluvních podmínek a závazků má poskytovatel právo poskytování služby ukončit. Uživatel je v takovém případě povinen uhradit poskytovateli veškeré náklady s tímto spojené.
6.3 Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně vypovědět smlouvu z důvodů, kdy uživatel narušuje provoz sítě, bezpečnost zařízení ostatních uživatelů nebo napadá zařízení sítě.
 
 
 
7. REKLAMAČNÍ ŘÁD
 
7.1 Pokud má uživatel za to, že poskytnutá služba co do rozsahu nebo kvality neodpovídá smluveným podmínkám a tudíž vykazuje vady, má právo uplatnit u provozovatele reklamaci na poskytnutou službu.
7.2 Reklamaci vyúčtování ceny nebo reklamaci na poskytnuté služby prostřednictvím veřejné sítě je provozovatel povinen vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od doručení reklamace. V případě nutnosti součinnosti jiných dotčených subjektů/spolupráce se zahraničními partnery se tato doba může prodloužit na nezbytně dlouhou dobu pro vyřízení součinnosti, maximálně však do 2 měsíců.
7.3 Reklamaci uživatel uplatňuje písemně u provozovatele a to bez zbytečných odkladů, však nejpozději do dvou měsíců od vadného poskytnutí služby, či vadně vyúčtované ceny, jinak právo zaniká.
7.4 Vzniklé závady služeb uživatel oznamuje provozovateli v pracovní dny od 07:00 do 15:30 na telefonním čísle 558 848 848, mimo pracovní dobu formou SMS na čísle 728 211 960 nebo emailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Závadou – poruchou se rozumí stav, který částečně nebo zcela znemožňuje používat využití služby. Uživatel ohlašující závadu je povinen sdělit provozovateli identifikační údaje smlouvy a kontaktní údaje – přednostně mobilní spojení, na kterém bude k zastižení.
7.5 Při zajišťování nebo odstraňování poruch, zejména na technickém zařízení, je uživatel povinen poskytnou provozovateli nezbytnou součinnost a zajistit přístup do prostor, v nichž se nachází umístěná technická zařízení, dále pak poskytnout k nahlédnutí nezbytnou dokumentaci, týkající se umístěných technických zařízení a sdělit veškeré důležité informace pro zjištění a odstranění poruch. V případě, že uživatel neposkytne náležitou součinnost podle tohoto ustanovení, pak lhůty pro odstranění vad nebo poruch neběží. V tomto případě nemá uživatel nárok na poskytnutí slevy z ceny za poskytované služby, smluvní pokuty či náhradu škody a provozovatel není povinen ničeho hradit.
7.6 Servisní zákrok poskytovatele je bezplatný v případě odstraňování poruchy, pokud se nejedná o závadu způsobenou neoprávněným zásahem uživatele, zejména zásahem do koncového zařízení přípojného bodu, nebo závadu na zařízení uživatele, chybné nebo nesprávně nastavení síťových prvků, protokolů TCP/IP nebo lokální sítě uživatele.
7.7 V případě neoprávněného zásahu uživatele do koncového zařízení provozovatele nebo zjištění poruchy, chyby nebo závady na zařízení nebo lokální síti uživatele bude uživateli účtován jednorázový poplatek dle platného ceníku a skutečné náklady na odstranění závady podle skutečně odvedené práce za každou (byť i započatou) hodinu zásahu servisního technika.
 
 
 
8. ZÁNIK SMLOUVY
 
8.1 Smlouva zaniká:
8.1.1 písemnou dohodou smluvních stran
8.1.2 uplynutím sjednané výpovědní doby, pokud byla smlouva uzavřena na dobu neurčitou
8.1.3 dnem vstoupení v platnost nových VOPpři výpovědi dané uživatelem z důvodu změny tohoto dokumentu nebo technické specifikace služby jednostranným úkonem poskytovatele nebo z důvodu zvýšení ceny poskytované služby jednostranným úkonem poskytovatele. Výpověď musí být doručena písemně nejpozději do posledního dne platnosti původních VOP. Smlouva bude následně ukončena k poslednímu dni měsíce, ve kterém končí původní VOP.
8.1.4 odstoupením z důvodu podstatného porušení smlouvy druhou smluvní stranou. Účinky odstoupení od smlouvy z důvodu podstatného porušení smlouvy nastávají okamžikem, kdy je písemné prohlášení oprávněné smluvní strany o odstoupení od smlouvy doručeno smluvní straně, která smlouvu podstatným způsobem porušila; nebo
8.1.5 uplynutím doby, na kterou byla smlouva uzavřena, pokud byla smlouva uzavřena na
dobu určitou.
8.2 Veškeré pohledávky a závazky peněžité povahy vyplývající ze smlouvy budou mezi stranami vyrovnané nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů po ukončení smlouvy.
 
 
 
9. ROZHODNÉ PRÁVO
 
9.1 Spory mezi Provozovatelem na straně jedné a uživatelem na straně druhé, na základě návrhu kterékoliv ze stran sporu, budou prioritně řešeny oboustrannou dohodou mezi oběma stranami a to v první instanci. V druhé instanci bude spory řešit, podle věcné příslušnosti, ČTU (odbor pro severomoravskou oblast, Sokolská třída 2800/99 702 00  Ostrava - Moravská Ostrava) nebo obecný soud České republiky. Formulář k řešení sporu je umístěn na stránkách www.ctu.cz
 
 
 
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
 
10.1 Smluvní vztah mezi uživatelem a poskytovatelem se řídí právním řádem České republiky.
10.2 Uzavřením nové smlouvy, ve které jsou dohodnuty nové podmínky poskytování dosavadních služeb, zaniká smlouva stará.
10.3 Účastník není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele převést nebo postoupit práva a povinnosti vyplývající účastníkovi ze smlouvy na třetí osobu. Poskytovatel však může své práva a povinnosti přenést na jiný subjekt, pod podmínkou řádného informování účastníka o plánované změně.
10.4 Poskytovatel je oprávněn jednostranně měnit Všeobecné obchodní podmínky i ceník služeb. Pokud se bude jednat o změnu VOP či ceníku, která vede ke zhoršení postavení uživatele, je provozovatel povinen informovat uživatele o možnosti ukončení smlouvy ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez náhrady, jestliže nové podmínky nebude uživatel akceptovat. Uživatel bude o změnách informován elektronicky na stránkách provozovatele nebo jiným vhodným způsobem.
10.5 Za písemnou formu je považována také emailová komunikace z autorizované emailové adresy uživatele s uvedením čísla smlouvy a jména majitele smlouvy.
10.6 Uživatel souhlasí, že emailová komunikace mezi smluvními stranami je plnohodnotnou alternativou písemného styku. Pro zajištění dostatečné identifikace oprávněné osoby uživatele musí být emailová komunikace uživatele vedena z kontaktní emailové adresy a jménem kontaktní osoby, jenž má poskytovatel zaevidovanou ve své databázi.
10.7 Poskytovatel si v případě hrubého nebo opakovaného porušování těchto Všeobecných podmínek, vyhrazuje právo okamžitého vypovězení smlouvy na poskytování služeb, tzn. mimo jiné okamžité přerušení nebo zrušení poskytovaných služeb.
10.8 Tyto VOP tvoří nedílnou součást smlouvy mezi uživatelem a poskytovatelem.
10.9 Bude-li některé ustanovení VOP či smlouvy shledáno neplatným, nezákonným, nevynutitelným, nebude tím dotčena platnost, zákonnost a vynutitelnost ostatních ustanovení VOP či smlouvy. V případě rozporu mezi smlouvu a VOP mají přednost ustanovení smlouvy.
 
Provozovatel a uživatel shodně prohlašují, že si tyto Všeobecné obchodní podmínky přečetli, a že s nimi bezvýhradně souhlasí, svobodně a srozumitelně předepsanou formou, tj. užitím služby.
 

V Dětmarovicích dne 29.7.2016



 

© 2002-2024 TechCom s.r.o. Všechna práva vyhrazena.